.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همایش برنج ایرانی در ساری

پانزدهمین همایش سراسری با عنوان ˈ برنج ایرانی ˈ در چهار محور برنج ایرانی ، سرمایه ایرانی ، چالش های تولید پایدار ،تولید اقتصادی و ارتقا بهره وری و نقش تشکل های مردمی در پایداری و تاثیر گذاری تولید برنج ، یکم اسفند امسال در ساری برگزار می شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، دبیر انجمن برنج ایران و دبیر این همایش،به ارسال 380 مقاله به دبیر خانه این همایش اشاره کرد و گفت: 20 مقاله به صورت شفاهی و 60 مقاله نیز به صورت پوستر در این همایش ارائه خواهد شد.

ˈ جمیل علیزاده شایق ˈ از انتشار مجموعه مقالات پانزدهمین همایش برنج ایرانی خبر داد و افزود: این همایش به مدت دو روز به همراه کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

وی به شرکت حدود 300 نفر از کارشناسان و محققان و کشاورزان پیشرو از 17 استان برنج خیز کشور در این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش با پیگیری ˈ سید علی اکبر طاهایی ˈ استاندار مازندران در ساری برگزار می شود.

علیزاده شایق محل برگزاری این همایش را دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری اعلام کرد و افزود: همایش برنج ایرانی با مشارکت پژوهشکده ژنتیک فناوری کشاورزی طبرستان ،سازمان جهاد کشاورزی مازندران ، مرکز توسعه تکنولوژی هراز ،پارک علم و فناور مازندران ،بانک کشاورزی ،آب منطقه ای و صدا و سیمای مرکز ساری برگزار می شود.

مازندران 240 هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد و سالانه با تولید بیش از 950 هزار تن برنج سفید ، 44درصد برنج مورد نیاز کشور را تامین می کند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.